Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Χαμογέλα Μούργο!

Ετέλειωσα. Με τις εξετάσεις εννοώ.
Εμείναν μου μόνο κάτι ψιλά στη φιλοσοφική, αλλά εν είμαι σε ιδιαίτερη φάση να τα δώσω.
Εν χρειάζεται τζ όλας, εν ξέρω. Μπορεί να δώσω καμιά γλωσσολογία. Μπορεί να μεν δώσω τζαι τίποτε. Κανένα ΓουΣουΓου. Εν εθκιάβασα όμως τίποτε, οπότε ίσως να μεν εν τζαι τόσο καλή ιδέα τελικά.

Τωρά διακόπτομαι. Θα κάθομαι για τρεις εβδομάδες πελλέ μου.
Πρέπει να καθαρίσω το χάος μου-που τολμώ να αποκαλώ σπίτι, να συμμαζέψω το χάος μου-που τολμώ να αποκαλώ εαυτό, να ξεκουραστώ μέσα-έξω τζαι μετά να περάσω καλά.

In the meanwhile, κάποιοι με αγαπούν.
Τζαι ξέρουν.

Τζαι μπορώ-σχεδόν να μυρίσω τις αγκαλιές τους.
Μεγάλες. Αμετάκλητες. Ζεστές. 
Μόνιμες.









8 σχόλια:

  1. Kαλή ξεκουραση τοτε τζαι κάθε επιτυχία με τα αποτελέσματα!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλή ξεκούραση και καλή αναδιοργάνωση!
    να περάσεις όμορφα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. οι εξ αποστασεως αγκαλιες μετρουν???ατε μικρη μου,καλη ξεκουραση.καλες βολτες στο λαντον(πολλυς κοσμος παει τωρα τελευταιως στο λαντον!)τζιαι να προσεχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά τζαι μετρούν! :)
      Ευχαριστώ πολύ! Όντως, το Λάντον έχει σουξέ τελευταία ;Ρ
      I will :)

      Διαγραφή