Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

Ναι αλλά, είσαι η πιο όμορφη.

Σήμερα επέρασα τη μισή μου μέρα πάνω στον καναπέ. Είχα μάθημα 9-3 τζαι μόλις έφτασα σπίτι, απλά εγκαταστάθηκα στον καναπέ τζαι εν εξεκόλλησα (ακόμα).
Εν μπορώ να πω ότι εν έκαμα τίποτε εποικοδομητικό. Εθκιάβασα διάφορα πράματα, όπως κοινωνιολογία τζαι Μιχαέλ Εντε, άκουσα άπειρη μουσική τζαι εχρησιμοποιήσα κοινωνικά δίκτυα περίπου μηδέν.

Εν καλά μερικές φορές να έσιεις λίες ώρες να το κάμεις τούτο.
Που βασικά, εν τίποτε, αλλά εν κάτι.


Σήμερα είχα μια διαφωνία με μια καθηγήτρια μου σχετικά με το που φτάνουν τα όρια της δικαιοδοσίας σου πάνω στον άλλο. Εσυζητούσαμε για "reinforcing" τζαι ανέφερε μας ένα παράδειγμα του στυλ,  είσαι με κάποιον τζαι έσιει μια συμπεριφορά που εννεν καλή για τον ίδιο ή ενοχλεί εσένα ξέρωγω τζαι τι reinforces μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να "αλλάξεις" τούτη τη συμπεριφορά.
Τζ εγώ είχα βασική ένσταση πάνω σε τούτο, όσον αφορά το πόσο "υγιής" εν μια σχέση που έρχεται μια δεδομένη στιγμή που θέλεις να "αλλάξεις τη συμπεριφορά" του άλλου.
Θέλω να πω, που τη στιγμή που θέλεις να αλλάξεις τη συμπεριφορά του άλλου, εν σημαίνει ότι κάτι πάει χ στη σχέση;
Τέλοσπαντων κουτσά-στραβά επήε πως εν να συμβιβαστεί, έτσι ανέφερε ένα παράδειγμα κάτι σαν "Your spouse has started drinking. Τι reinforces χρησιμοποιείτε για να αλλάξετε τη συγκεκριμένη συμπεριφορά". 

Τζαι λέω εγώ οκ. Μιλάς με τον άλλο, λέεις του ξέρωγω ρε κουμπάρε ανησυχώ.
Συζητάς το. Αν ακούσει τζαι συμφωνήσει να βοηθηθεί, κάμνεις το με όποια μέσα.
Αλλά εν μπορείς να κάμνεις τη μάμα στον άλλο.
Εν έσιεις δικαίωμα να εισβάλεις που ένα σημείο τζαι μετά.
Δηλαδή ασπούμε, εν θα πάεις να του χώσεις το ποτό για να μεν το έβρει if that is the case. Εν πελλάρες τούτα ούλλα. Έννεν δουλειά σου να τον "ξεγελάσεις".
Το πρώτο που πρέπει να κάμεις, αν θέλεις να βοηθήσεις, εν να τον κάμεις να συνειδητοποιήσει ότι έσιει κάποιο θέμα τζαι πρέπει να το λύσει. Όι να προσπαθήσεις να του αλλάξεις τη συμπεριφορά του. Εν πιστέφκω ότι τούτο δουλέφκει με κάποιο τρόπο.
Τη συμπεριφορική ψυχολογία εν την κάμνω πολλά χάζι έτσι τζ αλλιώς.
Εν ξέρω αν έχω λάθος. Απλώς εν μπορώ να δεχτώ ότι έσιει κάποιος δικαίωμα πέρα που τον εαυτό σου να αλλάξει τη συμπεριφορά σου ή τι είσαι ή τι κάμνεις άμα δε θέλεις να το κάμεις που μόνος σου.

Τέλοσπαντων, ένιξέρω. Μπορεί να έχω τζαι λάθος.
Απλώς όταν έχεις να κάμεις με ενήλικες, κόσμο που καταλάβει τζαι ξέρει τι του γίνεται, εν μπορώ να δεχτώ ότι δικαιούσαι με οποιοδήποτε τρόπο να εισβάλεις αν δεν το ζητήσει ο ίδιος.

Εν λέω να τον αφήκεις στη μοίρα του ξέρωγω. Εννεν τούτο το θέμα.
Φυσικά τζαι αγαπάς τον, τζαι φυσικά τζαι θέλεις να βοηθήσεις.
Απλώς εν πιστέφκω ότι βοηθά το να προσπαθήσεις καν να αλλάξεις τη συμπεριφορά.
Εν το mentality που πρέπει να αλλάξει πρώτα τζαι όι η συμπεριφορά.
Μα γιατί εν το καταλάβουν;

Ένιγουει. Ο τίτλος εν άσχετος.
Απλώς εσκέφτουμουν το πάρα πολλά τζαι ήθελα να το γράψω κάπου.

"Ναι. Αλλά είσαι η πιο όμορφη."

13 σχόλια:

  1. Εγώ συμφωνώ μαζί σου. Καταρχάς κάποιος για να αλλάξει πρέπει να το θέλει ο ίδιος. Ειδεμή αν αλλάξει επειδή εσύ το επιβάλλεις είτε με ξεγέλασμα είτε με άλλο τρόπο, πιστεύω η συμπεριφορά σε κάποια στιγμή θα επανέλθει. Άποψη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ, τζαι εν τούτο που επροσπαθούσα να τους πω εχτές τζ ελέαν μου ότι εν πολλά νωρίς να κάμνω "neglect" πράματα χωρίς να τα ξέρω πολλά καλά. Αλλά εν έσιει να κάμει με πρακτικές ψυχολογίας τουτο, έσιει να κάμει με common sense. Ένιξερω, αλήθκεια.

      Διαγραφή
  2. Τζαι εγω θα συμφωνήσω μαζί σου. Πιστευκω μπορεις να πεις του αλλου τι σε ενοχλεί στην συμπεριφορά του...που τζαμέ τζαι τζει εν δική του ευθυνη τζαι μετα παιρνεις τζαι εσυ τις αποφάσεις σου. Εν γι'αυτο που εγω πάντα λαλώ love is not enough.... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς. Love is never enough.
      Άμα δε θέλει ο ίδιος να αλλάξει, μα που να φακκάς εν πρόκειται να κάμεις τίποτε, ποττέ.

      Υ.Γ Εν επήα να πληρώσω τους λογαριασμούς μου τελικά. Εν να μείνω χωρίς ίντερνετ στο τέλος.

      Διαγραφή
  3. fisika den mporeis na epemveis pera apo to simeio pou se afinei o allos na to kaneis. i Pras panta elalen mou stis istories me tin omorfi oti love is not enough alla tote i kkele mou itan girismeni jai en akoua :) eishe dikaio omws Xeimarre. Otan to ekatalava jai apla ekama pisw jai stamatisa na prospathw na allaksw kati pou en tha allasse anyway an o idios en to ethele tote eida jai kathara poso anwfelo en touto oullo. so I agree..jai nai eisai i pio omorfi :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν ανώφελο να προσπαθείς να αλλάξεις μια συμπεριφορά, αν δεν μπορείς να αλλάξεις το mentality. Τζαι αν δεν τα καταφέρεις ούτε με τζείνο, σάστα τζαι γύρασιν.
      Άμα ο άλλος εν πειστεί ότι πρέπει να αλλάξει κάποια πράματα γιατί έννεν καλά, ή γιατί κάμνουν του κακό ή γιατί κάμνουν κακό σε κάποιον άλλο, εν γίνεται κάτι.
      Ευτυχώς που ήταν τζαι η Πρας να σου λαλεί σωστές κουβέντες. Άτε α. Γιατί εμένα κανένας εν με ακούει πλέον.
      Εν είμαι εγώ η πιο όμορφη όμως ;)
      Φιλιά

      Διαγραφή
    2. Γιατί ποιός σου ειπεν οτι με ακουε εμένα;;; :ΡΡΡ

      Διαγραφή
    3. xaxaxaxa!!!giati poiou akoua tote;;;;xaxaxa

      Διαγραφή
  4. θα δανειστω κατι που εγραψε καποτε η αγαπημενη μου σαμαριτισσα:"καποτε ειπες πως με αγαπησες γιατι σου αρεσε αυτο που ειμουν...και μετα επρεπε να γινω εκεινο που σου αρεσει για να με αγαπας!!!"νομιζω πως αυτο τα λεει ολα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζαι εν ακριβώς ο,τι πάει λάθος με ούλλες τις σχέσεις στον κόσμο. Τζαι εν το καταλαβαίνω. Γιατι τα πράματα έπρεπε να εν πολλά πιο απλά.
      Άφηστον άλλο στην ησυχία του. Εν θα γίνε ποττέ εσύ. Εν να εν πάντα τζείνος που ήταν στην αρχή. Εκτός τζ αν θέλει καποια στιγμή να αλλάξει. Εσύ όμως εν μπορείς να το κάμεις. Εν δικαιούσαι καταρχάς.
      Ούφφου. Γι αυτό ο κόσμος εν πάει μπροστά.

      Διαγραφή
    2. ετσι ακριβως!!!τζιαι εμεναν μετα που 8 χρονια σχεση εθελε να γινω μια αλλη!να καμνω πραματα που εν εκαμνα ποττε τζιαι να μου αρεσκουν πραματα που εν με ενδιαφεραν ποττε!!!

      Διαγραφή
  5. Σεξ! Control him with sex!
    (εν είμαι καλά, είμαι στερημένη...) χαχαχα, οί ρε, τούτα που είπες εσυμφώνησα πολλά μαζί τους γιατί όντως είδα το κι εγώ με τα πλάσματα γύρω μου που τωρά περνούν που την εφηβεία στην ενηλικίωση. Πρέπει ο άλλος που μόνος του να αλλάξει.
    Το ίδιο και με τα πιστεύω του καθένα. Έχω φτάσει στο συμπέρασμα ότι είναι ΤΡΟΜΕΡΑ ΔΥΣΚΟΛΟ να αλλάξεις τις απόψεις του άλλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι. Μέχρι ακατόρθωτο. Πάρα πολλά πράματα εξαρτώνται που μας (τζαι μόνο) τζαι κανένας εν μπορεί να κάμει τίποτα για τούτο ώσπου να αλλάξουμε εμείς "κκκελλλλλέ" (χαχα)

      Διαγραφή