Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

"Πάντα εσύ τ'αστεράκι και πάντα εγώ το σκοτεινό πλεούμενο"

*Ακολουθεί ποστ μη σχετικό με οικονομική κρίση και λοιπά επίκαιρα*


Μερικές φορές νιώθω ο σηιρόττερος άθρωπος του κόσμου. Ο πιο εγωιστής. Ο πιο βλάκας.
Όταν ήμουν πιο μιτσιά επίστεφκα λλίο ότι ο καθένας έρκεται σε τούτο τον κόσμο με ένα σκοπό. Τζαι εφοούμουν πάρα πολλά, ότι ο δικός μου ο σκοπός μπορεί να μεν εν καλός. Εφοούμουν, ότι έννεν για καλό που ήρτα εγώ δαμέ. Μερικές φορες σκέφτουμαι το ακόμα.

Αν κοιτάξω το πόσος κόσμος επόνεσε για μένα, πόσο κόσμο εστεναχώρησα, σε πόσο κόσμο εφέρθηκα λάθος... Μπορεί τζαι να είχα δίκαιο όταν ήμουν μιτσιά.

Μερικές φορές εν χωνέφκω ότι έφυες. Ότι σε έθκιωξα βασικά.
Που την καθημερινότητα μου. Που τη ζωή μου.
Έννεν ότι σου έκλεισα την πόρτα μες τα μούτρα τζαι είπα σου "μεν ξανάρτεις".
Εν να ξανάρτεις. Εν να ξαναρτω τζ εγώ.
Η σχέση μας εν μπορεί παρά να παραμείνει "σχέση εξάρτησης". Έτσι ήταν πάντα.
Έτσι εν να μείνει μάλλον. Ποιος ξέρει;

Φυσικά, ευτυχώς, εσύ τωρά εσηιεις πιο σοβαρά πράματα να κάμνεις.
Ευτυχώς, γιατί αν δεν είσιες τα πράματα ήταν να εν πολλά περίεργα.

Ξέρεις, κάθε άθρωπος κατά βάθος ξέρει ποιο εν το καλό του.
Τζαι τείνει να το εφαρμόζει. Γιατί αλλιώς ήταν να πελλάνουμε ούλλοι ρε.

Τζαι εν φοούμαι να το πω. Έκαμε μου καλό που έφυα.

Ρε κουμπάρε, πέντε χρόνια. Τζαι αλλό πέντε τζαι αλλό δέκα.
Τζαι αγαπώ σε.
Τζαι στο γάμο σου εν να 'μαι σε μια γωνιούα να σε καμαρώνω τζαι να κλαίω κρυφά άμπα τζαι δει με κανένας. Όπως τότε που μου έστειλες τη φωτογραφία με το δαχτυλίδι.
Τζαι αρρώστησα.

"The end of an era"

Έτσι το είπα στη μάμμα μετά.
Εσένα εν σου το είπα ποττέ.

Ρε φίλε τα πράματα εν να ήταν πολλά καλλύτερα αν δεν έρκεσουν ποττέ δακάτω.
Η γραμμή του πότε σταματά ένα πράμα να εν "υγιές" εν πολλά λεπτή.
Τζαι επεραααασαμεν την εμείς. Προ πολλού.

Γι αυτό έφυα.

Επειδή κάποια πράματα εν γίνεται να γίνουνται.

Φταίεις ρε φίλε τζ εσύ.
Εν άλλο πράμα να είσαι 15 τζαι άλλο να είσαι 20 τζαι άλλο να είσαι 30.
Μερικές φορές νομίζω ότι τα πράματα αντιστρέφουνται. Εν άλλος 15 τζαι άλλος 30 σε τούτη την κουβέντα.

Τζαι ένιμπορω εγώ έτσι.
Θέλω τα πράματα να εν απλά.

Θέλω η σχέση μας να εν ξεκάθαρη.
Πάντα ήθελα. Τζαι όταν ήμουν 15 το ίδιο ήθελα. Ανεξάρτητα που τις μαλακίες που έκαμνα επειδή ήμουν 15.  Έπρεπε να το ξέρεις. Εθεωρούσα ότι το ήξερες.
Υποθέτω όμως πως τελικά έκαμνα λάθος.

Εν φκάλλω την ουρά μου πόξω.
Αλλά επερίμενα που σένα να φερθείς πιο... Ώριμα; Ξέρωγω;

Ένιξέρω.

Πεθυμώ βόλτες με το αυτοκίνητο.
Τζαι παγωτό.
Τζαι κουβέντες για το θεό σου που εν θα γίνει ποττέ δικός μου.
Τζαι βόλτες στο μόλ.
Τζαι στο φράγμα.
Τζαι στον Κούλα.
Τζαι ξέρωγω που κόφκει ο νους μας κάθε φορά.
Πεθυμώ σινεμά τζαι τρίβιαλ σπίτι μου.
Πεθυμώ σε μάνα μου, σταμάτα να νομίζεις ότι έφαες το χέσιμο του αιώνα.

Απλώς ο κάθε άθρωπος έσηιει άμυνες.
Μερικές φορες απλώς προστατέυκουν τον να μεν πελλάνει.
Μερικές απλώς εν spyware.
Άλλες απλώς κρασιάρει το σύστημα.


Ναι ρε. Έσηει τζαι η Νταρκ Μάττερ σχέση.
Γιατί;
Ε εσύ γιατί λαλείς;

Μάλλον επειδή ο εγκέφαλος μου εν μονογαμικός.

Θυμάσαι την κουβέντα που είχαμε όταν ήρτες πάνω; Που σου έλεα ότι νιώθω άσηιμα που εξαφανίστηκα έτσι σχέδιο τζαι εν έδωκα καμιά δικαιολογία, αλλά που την άλλη εν εμπορούσα να κάμω τίποτε;
Εν τούτο το πράμα I guess.

Τέλοσπαντων. Ένιξερω.


Εκουράστηκα να στοιχειώνουμαι που πράματα που εν φταίω πάρα πολλά στην πραγματικότητα.
Τούτη η ιστορία ετραυμάτησε με, τζαι πρέπει να το καταλάβεις.
Που τζαμέ τζαι τζει.... Ποιος ξέρει.

Τα αδέρφκια εν χάνουνται.

Τζαι είσιες πει είμαι η αδελφή ψυχή σου κάποτε.




Το μολυσμένο. Τζείνο θέλω να πετάξω.
Κατάλαβες; 





9 σχόλια:

  1. Εισαι πολλά συνειδητοποιημένο τζαι σκεπτόμενο πλάσμα τζαι τουτο εν για μένα το take home message του ποστ.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ή μήπως είμαι μια παλαβή μιτσιά που ο,τι κόψει ο νους της; Χαχα :)
      Θενξ ρε, αι αππρισιειτ ιτ, αλήθκεια.
      :)

      Διαγραφή
  2. if you came for destruction then be it...but you didnt.
    simple as that..
    you are rich in essence and grand in thought.
    you can change the world only by looking at it.
    the purpose and the cause are near.
    you only have to embrace them when they come.
    always here if you need me :)
    destruction or not!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. eipa sou to ksana. otan den mporw na ekfrastw grafw panta agglika. eksou kai to book :) filia

      Διαγραφή
    2. Είσαι ένας ποιητής τζαι σκάσε. :)
      Αγαπώ σε, βλάκα.
      Μπαι.

      Διαγραφή
  3. ουφφουυυυυυυυυυυυ.............μα γιατι εγω να μεν καταλαβαιννω????????????ωξα καταλαβω?????????????ουφφουυυυυυυυυυυ.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κορη μιτσια μα περιπαιζεις με??????????ΑΑΑΑΑΑΑΑ????????εννα μου λυσει τες αποριες λαλει!!!δαμε γραφω σου στο g.mail τζιαι εν κανει που καμνεις τζιαι εκατον ωρες να απαντησεις καμνεις τζιαι 800 δουλειες συχρονος!!!!!!!!!!!!ατε να δω!!!!!!(a xa xa xa xa xa xa)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρε μιτσίν χειμαρρίν??? Αφού λαλείς έκαμε σου καλό που έφυες ήντα που εν το χωνεύκεις ότι έφυε-ότι έθκιωξες τούτο το παλαβό, 15χρονο, μαννό αστεράκι?? Πάντα έκαμνε σου κακό τούτο το άστερι με τον μιτσίν εγκέφαλο τζ εκατάφερε τούτη τη φορά να σου κάμει το μεγαλλύττερο κακό ever! Μείνε τζαμέ μάνα μου να πνάσεις, να ησυχάσεις, να σαι καλά. Αααα!!

    Αλλά τα ευλοημένα είσαστε αδελφες ψυχές τζ πεθυμά τζ εν κάμνει ο ένας δίχα που τον άλλον...Τζ ο ένας εν μες τον εγκέφαλο του άλλου τζ άλλος μες στην καρκιάν του ενός.Ε χάτε τώρα!

    "Εν μπορώ να κλείσω εισητήριο. Εδοκίμασα τόσες φορές, την μιαν έτσι, την άλλη αλλιώς..Εν σημάδι μικρέ χείμαρρε ότι εν πρέπει να έρτω.Κάτι εν να γίνει..." Τραγική ειρωνία.. Αλλά ρε παιθκιά? Πάντα εγώ λαλώ ότι το κάθε τι γίνεται για ένα σκοπό τζ γίνεται την ώρα που πρέπει να γίνει. Το καλό της υπόθεσης εν ότι επιτέλους μπαίνουν τα πράματα σε μιαν τάξη, σε μια σειρά και αποφασιστικά πλέον κάποια πράματα-μολυσμένα-διορθώνονται τζ πετάσσουνται.

    Τέλοσπαντων. Πάντως ξέρω πως τζιαι τζείνο πεθυμά σε τζιαι αγαπά σε.
    Πως νιώθει άσιημα τζ πως πραγματικά, ειλικρινά τζ αληθινά ζητά ΣΥΓΓΝΩΜΗ.

    Που τζαμε τζ τζει, κάμετε καλά οι δκυό σας ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή